Går jag ensam här eller visar du min väg från en parallell värld?

Hola! Sorry för jag inte har bloggat på två dagar men jag har inte haft datan. Har bara varit i skolan o sen träffat justyna efter o på kvällen oftast, vi har inte gjort så mycket vi i måndags drog vi till stan o justyna shoppa lite sen igår va vi bara hos justyna för vid 4 drog jag till min papi's jobb o då åkte vi till sickla trorja det va där vi köpte en systemkamera :D Idag träffa jag justyna till kvart över fem för sen skulle hon på dans. Så nu sitter jag här ensam hemma o bara chillar ;) Ska snacka lite med monika nu så vi hörs någon dag! Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!