I'm not the same person that I was yesterday..

hejhej! Idag har jag varit i fittja med mamma o vart i kyrkan sen åkte vi till ett ställe nära kyrkan. sen åkte vi o shoppa lite mat hem, vi var hemma vid typ två eller nåt sånt o då gick jag ut med max o kom hem igen då kolla jag o mami på en film eller aa två filmer :P sen vid halv sju träffade jag Karolin o då var vi ute en stund med max, men vi gick o lämna honom o vart ute o haft riktigt kul, karro lägg upp bilder från idag ;) vi nio kom vi hem till mig o då gjorde jag Mr. Kondomiis ;) men nu orkar jag inte skriva mer. så puss ♥
Mr. Kondomiis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!