Jag garvar åt mitt eget skratt, poäääääng!!

Tjaa! Första dagen i skolan idag, trodde vi bara skulle vara där en timme eller något men ne :( Vi skülle vara där till halv tre sen fick vi gå. Våra lärare tog typ tusen bilder på klassen haha vet inte varför men det gjorde dom iaf ;) När vi slutat gick ja o justyna hem till henne o gick ut med max, gick hem till mej o hämta pengar sen gick vi o lämnade max. Drog sen till vivo o köpte boost o drog till dalbotten, standard! Tog lite bilder med justyna's kamera så det kanske kommer upp senare :D Mådde sjukt illa efter ett tag, bara justyna som fattar varför hahah ;) Mår fortfarande sjukt illa men va ska man göra? Hahah inte vet jag lixom :P Sen drog vi hem o nu är jag hemma eller aa har varit hemma ett tag men aja. Ska bara lägga mej ner i soffan o sova lite så kanske jag mår bättre tills imorrn! Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!