Ju mer dom spottar desto snabbare kommer jag blomma!

Hejsan! Igår kunde jag inte blogga för vi åkte till min papi's fv, så det va därför! Idag på dagen drog vi iväg o grillade korv sen drog vi hem vid typ 3. Snackade lite med justyna när vi kom hem igen :D Sen vid sju drog jag o justyna ut, som ni redan vet. Vi drog först till vivo o köpte boost (vi drogar boost hehe ;)) sen drog vi till dalbotten o gungade tog lite bilder jag lägger upp senare ;) Sen till vivo igen o köpte mer boost (hahah ;)) sen till dalbotten igen haha! Drog sen till justyna o börja fixa vår bebis mr kondomis :D Sen drog jag hem för kanske en halv timme sen. Ska duscha nu man måste ju vara fräsch till skolan som börjar imorrn -.-' Ska dra o duscha ni får bilderna efter! Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!