Lepiej bylo wtedy jak cie wcale nie znalam

hej! idag vakna jag vid typ tio för att Krystian väckte mig för vi skulle till stan. så vid tolv möttes vi i högdalen o sen drog till Tc, o sen vid halv tre kom vi tillbaka o då hämta jag max o då drog vi till honom.. haha första gången max åkte buss idag! Grattis ;) sen åkte jag hem vid fyra o somna, hihi karro väckte mig för vi skulle träffas o då kom hon git då satt vi o snacka lite. o så drog hon typ en halv timme sen så jag sitter här själv nu och har tråkigt. men nu orkar jag inte skriva  mer så puss♥
P.s kan inte ladda upp bilder min data fuckar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!