Tråkigt!

Lovar du att vara ärlig? Yes sirrr!
Du heter? Karolin Johnsson
Beronde av? Tuggimmi, musik o min underbara mobil!
Vad behöver du mest just nu? Åka iväg!
Vad tror folk om dig? Inte vet jag hehe!
Vad får du oftast komplimanger för? Mycket
Hur imponerar man på dig? Genom att få mig att le o skratta
Brukar du skratta för dig själv? För ofta hahah
Var bor du? Högdalen/ medis
Trivs du där? Ja/ne
Vad har du för mobil? Sony ericsson
Hur svarar du i mobilen? ''Hallå'' eller "hej det är karolin"
Vem ringde dig senast? Fadumo
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Allt möljigt!
Antal timmar sömn i natt? Typ 7 eller 8 timmar
Sov du ensam? Ja 
Brukar du komma i tid? Always!
När mår du bra? När jag är med mina söta vänner
När blev du fotad senast? Idag!
Hur känner du dig nu? Trött på det mesta
Vanligaste färg på dina kläder? Olika
Vem saknar du? För många
Favoritdryck på morgonen? Dricker inte på morgonen hehe
När brukar du oftast gå och lägga dig? nu är det skola så jag somnar vi tolv eller halv ett
Är du blyg? Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ne
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Hahah väldigt mycket!
Är du nöjd med ditt liv? Inte för tillfället
Vad är det värsta du vet? Falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Över budgeten iallafall hehe..
Vad längtar du till? London till helgen, till nästa fradag o sen thailand i februari :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, dom bästa
Vad är det finaste du fått? Ingen aning
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Någon roligg oftast Fadumo!
Har du strumpor på dig nu? Ja, hatar att vara utan
Är det okej att gråta? Absolut
När grät du senast? Nu, gråter ofta när jag är förkyld
Bär du glasögon eller linser? Inet av dom, fast skulle behöva glasögon
Vill du gifta dig? Ja, om typ sjuttioelva år
Ha barn? Läs svaret alldeles ovan
Är du bra på att laga mat? När jag känner för det
Är du flygrädd? Älskar att flyga, ska flyga på lördag :D
Tror du på ett liv efter döden? Ne
Bor dina föräldrar tillsammans? Ne skilda
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Vad är det viktigaste i livet? Mina nära och kära

JAG HAR:

Digitalkamera? Yes!
Systemkamera? Yes!
Telefon på rummet? Hos mami
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Hahaha ne
Bra vänner? De bästa

SENAST SOM:
Sov i din säng?
Elin!
Såg dig gråta? Papi o syrran
Fick dig att gråta? Förkyld
Du delade en dricka med? Äckligt, ingen!
Du gick på bio med? Eliiiiin
Skällde på dig? Papi
Sa någonting till dig och vad var det? Papi, "hur sitter du egentligen?" hahaha!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Yes
Kramat någon? Jaaaa
Pussat någon? Ne
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? För första gången på länge har jag faktiskt inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!