Regn,regn o regn

Hejsan! Bloggade aldrig mer igår kväll men min data fucka typ 10000000 gånger :( Jag gjorde inte så mycket snackde mest med justyna men sen loggade hon ut o svarade aldrig på mitt mess så jag började snacka med en kille, vi ska typ 6 timmar haha :D Blev för trött så jag drog o la mej vid halv fem men somna inte så snabbt.. Papi kom o väckte mej vid halv tio o sa att jag skulle gå upp? Hade inte så mycket val för hans fv va här så dom ville att vi skulle äta frukost tillsammans, så sova länge det fick jag inte ;) Ne nu ska jag börja fixa mej lite sen kanske messa någon så jag kan dra ut, pallar inte sitta hemma fast inte vara ute eftersom det regnar jaja får se va som händer! Puss :love:
Dålig bild men pallar inte ta en till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!