Saker ni inte visste om mej!

Jag hatar falska människor, okej vem hatar inte falska människor men jag hatar dom inte jag tål dom seriöst inte..!

Jag är sjukt bacillskräck, jag kan inte dricka samma dricka som någon eller ta ett tuggummi någon tagit på, haha kanske löjligt men inte för mej!

Jag trilla ner för min trappa när jag va 7 månader, fick ett litet hål i huvudet eller kanske inte litet min syrra som då va 4 år kunde stoppa ner hennes lillfinger topp..

Jag har trillat ner för min syrras våningssäng o slog i huvudet i hennes element så jag börja blöda, haha kan man ha mer otur eller?

Jag tycker det är roligt när någon trillar o gör sej illa haha, men inte när jag gör det!

För ungerfär 6 månader sen gjorde jag något jag aldrig kommer ångra.

Jag har slutat ta åt mej av vad folk säger till mej!

Hatar när folk som snackar skit bakom min ryggen, varför inte säga det till mej istället?

Jag får oftast va jag vill av min mami så jag är tyvärr bortskämd..

Jag är allergisk mot svart färg, jag kan inte färga håret svart eller brunt o jag kan inte ha svarta kläder direkt på huden för länge för då kan jag få en allergichock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!