va inte ledsen för det som hänt, va glad för det som kommer!

Jag vet hur du känner för det händer alla! Men du vet att jag finns här för dej, för du är som en syster till mej eller ne du är mer än så du är som min tvilling, min andra halva! Om du skulle stå på en bro o tänker hoppa kommer jag stå bredvid dej o hålla din hand o hoppa med dej! För om du dör, dör jag med! Men vad du än gör, ställ dej aldrig på en bro för jag lovar livet har bra o dåliga sidor o man måste se båda sidor även fast dom kan vara dåliga..! Jag får en klumb i magen bara jag tänker på det, usch! Så sträck på ryggen, torka tårarna o gå vidare med livet. Jag vet att det kanske är svårt men livet är inte lätt o det kommer det aldrig att bli heller. Grejen är att du inte ens är värd honom, du är för fin för en smutsig kille som honom. Du vet att du kan ringa eller messa vilken tid på dygnet bara för att snacka om allt skit, för jag har alltid tid för dej! Du är en helt underbar vän, är grymt glad att jag träffade dej bebis!
Jag älskar dej med hela mitt hjärta :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!