Die bitch!

hejhej. Idag har det varit en bra dag, vid två så drog jag o Karro till stan, var där o shoppa lite, jag har inte köpt så mycket men ändå, de var roligt. sen drog vi till gamla stan o gick runt den o kom tbx till tc, hih, vi visste inte var vi va så vi gick bara. sen kom vi till högdalen satt vid gungan o ringt nåra personer, o sen drog vi hem till mig o satt o chatta lite med nåra personer. sen drog karro hem men efter typ en timme så träffades vi igen o va ute, det har hänt nåt med mig idag, jag sprang runt, sjöng, satt på stigen där alla typ går, fast då gick typ ingen men ändå. sen satte vi oss på en grus fotbollsplan och fota lite och försökte göra en videoinlägg men det gick inte, jaja men sen gick vi runt till typ halv elva. yes yes men nu orkar jag inte skriva mer. så vi hörs senare idag. Puss♥
Ps. jag har fett ont i benen efter idag :o
Love / Justi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!