I'll spread my wings and I'll learn how to fly

Hejsan! Det här får bli mitt sista inlägg tills jag kommit hem, kommer inte orka blogga när jag är på mitt land för då vill jag bara kunna glömma allt skit lixom.. Kanske bloggar på väg ut eller aa vi får se. Har lite saker jag ska göra innan jag kan gå o lägga mej. Måste lägga mej tidigt för jag måste åka i en timme o 40 min innan min morfar hämtar mej med båten, hur jobbigt som helst hehe. Aja nu ska jag dra o köpa lite godis o en tidnig som jag kan läsa på min lååånga resa haha. Sen ska jag duscha o ladda ner lite musik så jag har något att lyssna på. Vi hörs när vi hörs så puss bitches ♥


Vi kommer inte träffa på en månad ?! :( kommer sakna dej bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!