Lev ditt eget tråkiga jävla liv och skit i mitt liv, fifan!

Hejhej! Har inte haft tid att blogga alls dom här senaste dagarna. I Tordags åkte jag ju båt med papi , vi hade det roligt köpte lite godis o sånt, som alltid lixom. Igår drog jag hem till min syrra o åt o sov där, skulle egentligen träffat Justyna men hon mådde inte bra så jag va bara hemma hos min syrra o hennes pv. Kom hem för kanske 2 timmar sen o sen dess har jag bara suttit framför tv hihi. Messar med Justyna just nu o vi kanske ska träffas ikväll men vi får se va som händer! Nästa vecka kanske jag o Elin ska dra ut till mitt land men vi får se hur det blir med det.. Tror jag ska sätta på en film nu så vi hörs senare, pusspuss bitches ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!