Someone's watching over me ♥

hejsan bloggen! jag har inte varit här ganska länge, men varit lite upptagen med allt o så har jag inte orkat blogga dom senaste dagarna. förrigår så var Piotrek och Fasola här till typ tre på natten, men sen kom mamma o bad oss att dom skulle hem, hihi. igår så spelade jag basket med dom o hade kul, och idag på dagen skulle jag träffat Dagmara men jag mådde dåligt så jag stannade hemma o sen på kvällen så vare lite bättre o då drog jag ut med killarna, vi hade kul, kom hem typ elva o nu sitter jag och smsar lite. men nu orkar jag inte skriva mer. så pussuss, vi hörs när vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!