Vill bara glömma allt

Jag har alltid undrat varför man inte kan stänga av hjärnan? Tänk va skönt det skulle varit, man kunde stänga av hjärnan när allt va jobbigt när man inte vill tänka på allt som hänt.. Jag skulle vilja ha det just nu, bara sluta tänka på alla gånger vi låg i din säng, alla kramar, alla gånger vi snacka i tele o alla gånger som vi snackat om mina problem hemma. Jag har mina stunder då jag inte alls tänker på alla minnen t.ex. när jag är med mina vänner.. Men när man är helt ensam o när man ligger i sängen o ska sova kommer allt tillbaka.. Jag vill bara att allt ska förvinna men om jag vill att det ska försvinna måste jag somna förevigt! - Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!