Everything is falling and I don't know where to lend

Hejhej!
Vanade elva o satte på tven men sen somnade jag igen o vaknade vid ett, gick upp o gjorde nudlar direkt som blev min brunch haha. Sen har jag bara legat framför tv.
Kan berätta lite om igår. Vid ett drog jag ut o mötte Elin vid filmkedjan sen drog vi hem till mej o satte på en film, Elin skrek rätt så mycket faktiskt haha. När den va slut började vi titta på en ny film men vi hann bara se 20 min för sen ringde Fave o Joel. Vi drog ut o mötte dom i högdalen gick runt lite, vi gick till en fotbollsplan o satte oss där i typ 20 min sen drog vi hem till Fave där han hämta sin jacka o sen vidare hem till Joel o hämtade en fotboll. Vi drog ner till en fotbollsplan o dom körde lite fotboll. Efter kanske en timme kom Dilan, Simon o Ersad. Ersad o Simon spelade lite fotboll med Fave medans jag, Elin, Joel o Dilan snackade. Jag o Elin drog hem till mej o lagade mat, haha vi failade lite grann! Tittade klart på en o en halv film sen kom Elin's papi o hämta henne. Aa det var väll min dag haha.
Aja pallar inte blogga mer så vi hörs senare, bye bitches ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!