Just stop for a minute and smile.

hejhej bloggen!
idag har det varit en bra dag, först träffade jag en kompis som heter Zuzanna, eller aa hon kom hem till mig så satt vi här o lyssna på lite musik o pratade, o sen drog hon vid fyra för att hon skulle på dans så jag gick hem och satt lite med familjen gick ut med max o sen vid sju träffa jag Karro, vi satt på gungan o hade as kul vi ringde till nåra killar o en tjej? hahah. sen vid halv tio drog vi o hämta max var ute en liten stund o då följde jag med Karro till bussen o då drog hon hem o jag promenera/sprang hem, haha. Så nu sitter jag och chattar med Karolin och smsar med lite trevligt folk. Vi hörs npn dag Pusspuss♥
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!