sorry

hejhej!
har inte varit här på rätt länge tror ja, orkat inte blogga den här veckan. Ska erätta lite om va jag har gjort, så i onsdags piercade jag tungan, äntligen! o i fredags åkte jag hem till min kusi för att fira midsommar, vi satt där o typ grilla sen drog vi o åkte båt, max föjde med o fick typ damp på båten så han typ sprang överallt o nästan hoppa in i vattnet. sen drog vi hem till dom igen o satt o prata o kolla på film, vi stannade där över natten o åkte hem typ tre på lördag, de var kul. O idag har jag inte gjort mkt har bara suttit hemma o tråkat, o mått illa. men nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs igen om kanske nåra dagar. Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!