Mirror, mirror on the wall catch me now before I fall

Hejhej!
Flåt för jag inte har bloggat så mycket men det har ju varit midsommar så har inte haft tillgång till data men det ska bli ändringar på det!

Iaf idag har jag varit med elin, vid tolv drog vi in till stan o shoppa lite. Bilder på vad jag har köpt kommer här under. Vid halv 5 gick vi o köpte lite mat på konsum o drog till gamla stan o satte oss vid vattnet. Sen drog vi hem till mej, vi drog till en japansk resturang i medis o käka sen drog vi till götgatan o gick in i fler affärer haha. Efter ett tag kom min mami o jag köpte mer saker. När vi va klara drog vi hem till mej igen o satte på en film o vid 10 drog elin hem o nu sitter jag här o lyssnar på musik! Bloggar mer imorrn, puuuuss ♥


Glasögon o örhängen

Linne

Magtröja

Magtröja med spets på ryggen, älskar magtröjor ♥

Skit mysiga mjukis

Söta små ballerinor

Söt tubkjol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!