För mej är du perfekt

Hejhej!
Sitter framför datorn o har nyss ätit, har sjukt ont i magen så jag tror jag spyr. Idag har jag städat mitt rum skit mycket jag är f*n stolt över mej själv, hehe. Jag har dammsugit hela mitt rum o torkat bort allt damm på hyllorna o fixat mitt smink så det inte ligger på golvet så man måste kliva över det. Jag ska försöka övertala min mami att jag får stanna hemma när min syrra o hon åker ut till mitt land men jag tror hon kommer tvinga med mej -.-' aja jag får tjata mycket för jag brukar oftast få som jag vill (a' hehe ne men jag ska tjata tills jag får. Jaja nu pallar jag inte blogga mer för jag har as ont i magen så vi hörs senare tror ja, pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!