There’s nothing wrong with just taste of what you paid for

Hejhej!
Igår kom jag hem vid 7 jag drog o köpte lite godis till kvällen, vi drog aldrig in till stan så jag va ensam hemma. Jag somna vid nio för jag va så trött men sen vaknade jag igen vid halv ett o va as pigg så jag gick o la mej vid kanske fyra för jag inte vågade innan min mami hade kommit hem haha. Hyrde två filmer men jag såg dom aldrig så jag kanske ska sätta på en film nu. Bilder från helgen får ni någon gång i veckan när jag har lust att lägga ut dom, hehe. Jaja nu ska jag dra o sätta på en film så vi hörs senare, pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!