You could love me if I knew how to lie

Hejhej!
Kom hem från skolan för kanske en timme sen o då drog jag o lämnade tillbaka två filmer sen åt jag lite o nu sitter jag här. Idag har varit en chill dag för vi har inga vanliga skoldagar kvar för just nu har vi temavecka, imorrn så ska vår klass till något museum fast jag ska inte dit för min syrra tar studenten så jag ska stanna hemma o på onsdag kanske jag inte heller kommer till skolan för då ska jag kanske dra till landet eller så drar jag till skolan o då kommer vi typ dra till fjärilshuset (?) o sen typ gå runt i hagaparken. Så då drar jag ut till landet efter skolan o komma hem på söndag. Ne nu ska jag sluta blogga o gör något annat så vi hörs senare, pusspuss ♥


Jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!