23:30

Hejsan! Orkade inte blogga igår efter skolan men jag va ju med justyna vi drog till mej o sen ut, när jag kom hem va jag helt död. Sov i kanske två timmar så trött va jag lixom.. Idag va det tisdag o vi va i skolan i typ 1 o en halv timme! Vi började halv tio o sluta elva så det va skit nice, efter det drog ja o justyna hem till henne o gjorde en pizza, vi är värsta kockarna ju ;) Titta på en film som vi sen skit i o spelade kort istället. Vid typ 3 drog jag hem till min syrra o kom hem igen vid 7. Imorrn börjar vi tio över tio o slutar halv fyra, efter det ska jag hem till min farmor o farfar för att äta där! Kanske bloggar imorrn i skolan men vi får se, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!