Jag vill inte ha minnen av att du är med andra jag vill ha minnen av oss två

Hejsan! Lördag idag o jag har bara degat. Det hände en skit läskig sak inatt som jag kom på nu, ska berätta lite snabbt, jag vaknade vid typ 5 eller 6 av att någon drog i mitt ben :o Blev inte speciellt rädd då så jag somnade om snabbt igen men när jag vaknade på morgonen kom jag på det o blev skit rädd haha. Aja sad story men vad ska man göra?Har bara legat i sängen idag, jag o min mami gick till kyrkogården vid sju för att tända ett ljus för min lillasyster. Sen har jag bara legat i sängen. Imorrn är det söndag o det kommer bli en panik söndag för sen är det skola -.-' Kanske träffar justyna imorrn vi får se, nu ska jag titta film! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!