Skola

Hejsan! Har inte bloggat sen förra veckan så jag tänkte blogga när jag ändå har tråkigt.. Har inte gjort så mycket förra veckan, haft skola, pluggat o pluggat ;) Sov hos elin i lördags, vi gjorde inte så mycket. Vi träffade två killar på kvällen ö vi drog hem till henne, vi somnade vid typ 2. Drog hem på söndag vid kanske 11 för elin hade träning så jag gjorde inte så mycket på dagen. Igår vä jag med justyna, vi hade ingen musik så vi drog hem till justyna o gjorde pannkakor. Efter skolan gick vi hem till justyna igen o gjorde latte o skulle titta film men vi gjorde inte det. Idag ska jag dra hem o plugga spanska som vi har prov på måndag, döda mej haha! Imorrn är det fredag o då känsla justyna ska sova hos mej eller på lördag vi får se när det blir. Nu ska jag ha so så vi hörs kanske senare, puss -karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!