Så mycket bättre när vi är tillsammans

Hejsan! Kom nyss hem från farsta där vi va på orientering. Drog till min skola sen oxå för jag glömde mina engelska böcker o jag ska ha prov imorrn så dom va viktiga. Orienteringen va rätt lätt, först va vi ju i stan vi gick runt där i typ 40 min tills vi va klara. Sen åkte vi ju till farsta, där vi fick grillad korv sen fick vi vara skogsmullar ;) Det va lite svårare men jag klarade det på 45 min trorja, så minst ett VG hoppas jag på fast ett MVG skulle vara perfekt! Ska snart dra ut o träffa en killkompis, han slutar typ vid 3 sen ska han till högis sen ska jag träffa honom, rolig info men whatever! Nu ska jag byta om lite snabbt för jag känner mej ofräsch i dom här kläderna. Bloggar mer senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!